FAQ

Czy otrzymam certyfikat za udział w szkoleniu?
Oczywiście, każdy uczestnik otrzymuje od nas certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

W przypadku szkoleń stacjonarnych uczestnicy otrzymują dokument w formie papierowej, a w przypadku webinarów wystawiamy dokument w pliku pdf i przesyłamy go na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym.

Zdjęcie certyfikatu, który otrzymasz po ukończeniu naszego szkolenia:
Do kiedy należy dokonać opłaty szkoleniowej?
Standardowo płatności za szkolenie można dokonać do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia.

Przypominamy jednak, że tylko dokonanie opłaty szkoleniowej gwarantuje udział w wydarzeniu, a podczas naszych wydarzeń obowiązuje limit miejsc. W związku z tym wszystkim pierwszeństwo udziału w szkoleniu mają osoby, które jako pierwsze wniosły opłatę szkoleniową, a nie dokonały rejestracji.

Informujemy również, że w przypadku promocji ograniczonych czasowo opłaty szkoleniowej należy dokonać przed upływem daty wskazanej w warunkach promocji.
Czy otrzymam materiały szkoleniowe?
Tak. Sami jesteśmy aktywnymi uczestnikami szkoleń i konferencji, dlatego wiemy że czasami trzeba zajrzeć w materiały, aby odświeżyć swoją pamięć.

Materiały szkoleniowe możesz pobrać w strefie kursanta, do których dane dostępowe dostaniesz po zakończeniu szkolenia.

Link do strefy kursanta: http://www.akademiads.pl/strefa-kursanta

Dalej czujesz niedosyt? Jeżeli jesteś naszym kursantem, a zabrakło czasu na zadanie pytania podczas dyskusji na szkoleniu, możesz napisać do nas e-mail (kontakt@akademiads.pl), na pewno pomożemy rozwikłać twoje dietetyczne wątpliwości.
W jaki sposób należy zgłosić grupę zorganizowaną?
W celu jej zgłoszenia jeden z uczestników grupy musi skontaktować się z nami (zajrzyj do zakładki Kontakt) w celu otrzymania specjalnej nazwy grupy (np. GRUP1WAW).

Następnie każdy z uczestników powinien wpisać wygenerowaną nazwę grupy w polu Uwagi podczas rejestracji na szkolenie.

Pamiętaj, że grupa zorganizowana obejmuje minimum 5 osób. W przypadku, gdy chcesz zgłosić większą grupę uczestników (powyżej 10 osób) zadzwoń do nas (+48606641881), chętnie ponegocjujemy.
Kiedy otrzymam fakturę?
Faktura przesyłana jest w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany podczas rejestracji na szkolenie. Dokument otrzymasz maksymalnie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym została wykonana wpłata na nasz rachunek bankowy.
Co oznacza status "stały kursant"?
Status "stały kursant? dotyczy uczestników, którzy wzięli udział co najmniej w 3 wydarzeniach stacjonarnych organizowanych przez nas w ciągu ostatnich 24 miesięcy.
W jaki sposób wziąć udział w webinarze?
Dwa dni przed planowanym terminem webinaru otrzymasz zaproszenie, w którym prześlemy ci link do wirtualnego pokoju. Do wiadomości e-mail załączony jest link do filmu z instrukcją w jaki sposób dołączyć do wydarzenia on-line.

Jeżeli masz ochotę turtorial możesz obejrzeć już teraz. Nie zapomnij włączyć napisów w języku polskim.
Czy można odtworzyć webinar?
Tak, większość naszych webinarów jest rejestrowana, a następnie udostępniana uczestnikom na okres 7 kolejnych dni. W tym czasie możesz odtworzyć nagranie dowolną ilość razy. W przypadku niektórych szkoleń on-line, na prośbę wykładowcy, nagrania nie są udostępniane. W takiej sytuacji informujemy o tym uczestników przed podjęciem decyzji o udziale w webinarze.